    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pensja wysłana przez pracodawcę ostatniego dnia roku
    Date: Tue, 2 Jan 2007 07:49:15 +0100

    On Mon, 1 Jan 2007, Ryszard G wrote:

> [...]
    [...]
    > Witam,
    > Pomyślności wszelkiej w Nowym 2007 roku a z uwagi na tematykę grupy,

    Wzajemnie i wszystkim :)

    > Dołaczę jeszcze jeden głos do dyskusji:
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php
    > sygnatura: PB I-3/4150/IN-572/06/MK

    Hm... z tych samych założeń przeciwny wniosek :)
    Co mi nie pasuje: w takim układzie trzeba by przyjąć, iż ta sama zasada
    dotyczyłaby płatności "cywilnopranych": jak ktoś pisze na f-rze "płatna
    przelewem w terminie do..." to wychodziłoby że zgadza się, żeby wszelkie
    "poślizgi" były jego sprawdą - AFAIK tak nie jest.
    Gdzie jest hak?

    pzdr, Gotfryd