eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPłatnik - jak robić zapasowa kopie › Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
  • Data: 2004-06-07 07:13:35
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "antonina" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Opix" <f...@v...pl> wrote in message news:ca146m$sb8$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "antonina" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:ca132a$f6t$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >
    > płatnik robi wszystkie zapisy dla płatnika w formacie pliku .kdu i rep.
    > poszukaj tych plików w płatniku i je skopiuj na dyskietkę .
    > --
    > pozdrawiam
    >
    > Opix
    Dobrze jesli o tym samych myślimy.
    Ja chce mieć kopie na wypadek jakiejś awarii komputera i utraty danych.
    Czy postępuja w opisany przez Ciebie sposób bedę mieć dobra kopie?
    W szczególności czy będzie to kopia całości danych czy tylko wybranych
    dokumentów? (Pewnie mogłabym to sama sprawdzić, ale obecnie nie mam dostępu
    do Programu)

    I jak "wgrać" te pliki w razie potrzeby?
    Dziękuje
    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1