eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPłatnik - jak robić zapasowa kopie › Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
  • Data: 2004-06-07 07:21:15
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: "Opix" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "antonina" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ca14nc$foh$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >
    > "Opix" <f...@v...pl> wrote in message
    news:ca146m$sb8$1@news.onet.pl...
    > >
    > > Użytkownik "antonina" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    > > news:ca132a$f6t$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    są to pliki z zapisamii danych .wprowadzzając płatnika nadajesz
    programowi nakaz zapisania i automatycznego ponowiania wpisu pod wybrana
    nazwa płatnika .założmy że firma nazywa się kowalski więc przy
    wprowadzaniu program pyta się jak bedzie nazwa archiwum i trowrzy ci dwa
    pliki dla kowalskiego .gdy wyrzucisz program z pc a masz pliki
    kowalski.rep i kowalski.kdu przegrane to przy ponownej instalacji jest
    na wejsci programu pytanie czy chcesz wprowadzic płatnika nowego czy
    odwołać się do starej bazy i wtedy podajesz połozenie tych plików na tym
    gdzie je przechowujesz i program automatycznie tworzy ponownie
    kowalskiego wraz z wszystkimi jego danymi i wprowadzonymi
    dokumentami.jak bedzies postepować przy instalowaniu ponownym według
    kolejności i sensu pytań to się nie pomylisz
    --
    pozdrawiam

    Opix



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1