    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Date: Wed, 9 Jun 2004 09:15:13 +0200

    Dnia 8 cze o godzinie 15:50, na pl.soc.prawo.podatki, Ryszard G.
    napisał(a):

    > Niby tak.

    Co /niby tak/?
    Jeżeli masz system pakietowego zapisu na nośniki CDR/W to może tak zrobić -
    w przeciwnym przypadku nie zapisze w ten sposób żadnego pliku na nośniku.
    Pakietowy zapis jest dostępny w systemach linii WXP wzwyż.

    > Ale gdyby takie pytanie zadała osoba, która chce zrobić kopię awaryjną
    > programu będącego pod mim nadzorem, to najprawdopodobniej musiałbym
    > natychmiast udać się tam, gdzie król piechotą chodzi i mam wątpliwości, czy
    > starczyło by papieru :(

    Bezapelacyjnie _wystarcza_ kopia samej bazy *.mdb /w przypadku MSAccess/

    > Najlepiej jednak zrobić kopię metodą Maddy, czyli kopię całego katalogu z
    > płatnikiem.
    > Ja tak robię, ale poszedłem dalej i kopiuję "wszystkie płatniki" czyli cały
    > katalog "c:\program files\prokom...", a robię tak od kiedy zauważyłem, że
    > aktualna baza nie musi być w podkatalogu "płatnik 6" ale pozostała w
    > podkatalogu "płatnik"...

    To w czym problem by ją /wnieść/ do aktualnego katalogu z Płatnikiem?
    Przy uruchamianiu wskazujesz bazę, podajesz hasło i masz wszystko w jednym.

    Inna sprawa to to że pewnie większość ludzi używających Płatnika, przy
    instalacji nowej/kolejnej wersji/upgrade, instaluje go w domyślnym katalogu
    - wystarczy /przewidzieć/ ewoluację programu i nie instalować go w np.:
    ..../Płatnik 5/ czy też .../Płatnik 6/ - tylko generalnie założyć i
    zainstalować w ..../Płatnik/ - a przy instalacji upgrade tylko /nakładać/
    na tą instalację.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423