    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Początki z płatnikiem
    Date: 10 Apr 2004 08:11:50 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip74-219.crowley.pl

    Użytkownik PawełJ p...@w...poczta.onet.pl ...

    > Jacy oni? To przecież był Twój problem a nie ich. I gdybyś sobie nie
    > poradził to też jest Twoje zmartwienie a nie ich.
    > Kiedyś przez godzinę gadałem z ludźmi z prokomu. Pytanie też było
    > proste. Chodziło o zrobienie kopii bazy na sql. Nikt mi nie pomógł. No
    > może poza jednym gościem, który podał mi link z darmowymi programami
    > do obsługi sql. Tyle, że po włosku. No cóż, kazał się domysleć o co
    > tam chodzi. Ot i cały prokom.

    Mam nadzieję że pisząc iż jest to ich problem zapomniałeś dodać ";)" na
    końcu zdania. Bo jeżeli to jest na prawdę twoje zdanie na ten temat to
    powiedz mi prosze, po co ci ludzie odbierają telefony na "dezinfolinii"
    płatnika? Może wystarczyło by nagrać tam komunikat: "przepraszamy, i tak ci
    w niczym nie pomożemy więc jesteśmy w salonie peugeota - RADŹ SOBIE SAM -
    TO JEST TWÓJ PROBLEM!!!"
    :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516