    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Początki z płatnikiem
    Date: 10 Apr 2004 12:11:53 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip74-219.crowley.pl

    Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > Nieprawda. Tylko w ograniczonych przypadkach.

    Jak ju z pisałem jestem początkującym użytkownikiem płatnika, możesz zatem
    napisać, w jakich przypadkach nie trzeba wprowadzać płatnika do rejestru
    ubezpieczonych, zamiast odpowiadać na kazde pytanie półsłówkami?

    > Bo pytałeś w niewłaściwym miejscu?

    I znowu brak konkretnej odpowiedzi. To gdzie powinienem pytać? I dlaczego
    infoliniaprogramu płatnik oraz oddział ZUS to nie są odpowiednie miejsca?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")