    From: "Marr" <n...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od dochodu
    Date: Thu, 3 Jan 2008 15:24:23 +0100

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:flinjv$69m$1@news.onet.pl...

    > Co dla Ciebie znaczy używane?

    No uzywane czyli kupuje nowe lub uzywane i sprzedaje jako uzywane. Nie robie
    tego "zawodowo" tylko dorywczo jak mi cos sie trafi gdy np. przegladam
    ubrania w szafie, stare ksiazki, uzywany sprzet komputerowy, ktory kiedys
    kupilem jako nowy, lub jak ktos z rodziny kupi powypadkowy samochod i
    sprzedaje go na czesci to mi powierza sprzedaz tych czesci ( pismene
    upowaznienie ), albo jak dostaje nowy ale nietrafiony prezent to tez opylam.

    > To znaczy kupujesz na własne potrzeby a po ponad pół roku sprzedajesz,
    > tak?

    W 90% kupuje na wlasne potrzeby i jak mi sie znudzi badz jest na mnie za
    małe (odziez) to sprzedaje, 10% to rzeczy ktore mi np. ojciec powierza abym
    mu sprzedał, bo on jest starej daty i na e-handlu sie nie zna z powodu braku
    obeznania z komputerem.

    > No i kupujesz bez zamiaru odsprzedaży? Czy jest inaczej? Podaj wiecej
    > szczegółów.

    Sprzedaz w Internecie _nie jest_ moim zrodlem utrzymania. To sa zbyt małe
    kwoty zeby z tego dalo sie zyc. Mam stalą robote na etacie w urzedzie.
    rzeczy ktore kupuje sprzedaje tylko wtedy kiedy sa juz zbyteczne. To co sie
    nie sprzeda oddaje na PCK ( odziez czysta, niezniszczona ale np. za mała na
    mnie), lub na skup makulatury lub skup zuzytego sprzetu RTV-AGD i
    elektronicznego.