    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Date: Sun, 24 Aug 2008 10:28:24 -0700 (PDT)

    > W swietle przepisow jestes juz keszmanem.
    > Masz teraz wyjscie - albo siedzisz cicho i liczysz na szczescie(a
    > mozna temy szczesciu pomoc - tyle ze to juz bedzie wykroczenie
    > skarbowe wiec odradzam) albo skladasz czynny zal i instalujesz kase.- Ukryj
    cytowany tekst -

    Zaraz zaraz... jeszcze jedno... Przeciez za sprzedaz rozumie sie chyba
    handlowanie ? Czy nie ? Bo tak sobie patrze na ksiazke przychodow-
    rozchodow i mam tam dwie rubryki: 1.sprzedaz towarow i uslug oraz 2.
    pozostale przychody... windows ktory sprzedalem to nie jest ani towar
    ani usluga (bo nie zostal zaksiegowany jako "Zakup towarów
    handlowych"), tylko pozbycie sie ze stanu czegos co uzywalem i
    zostanie zaksiegowany do rubryki "pozostale przychody"... czy to nadal
    podpada pod sprzedaz ??? i nadal kasuje mi zwolnienei z kasy
    fiskalnej ??

    Kuba