    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Date: 24 Aug 2008 18:14:22 GMT

    b...@i...pl w
    <news:1658c8b8-39a2-4356-b5cc-b468fb64b465@8g2000hse
    .googlegroups.com>:

> [...]
    cytowany tekst -

    > Zaraz zaraz... jeszcze jedno... Przeciez za sprzedaz rozumie sie chyba
    > handlowanie ? Czy nie ?

    1. Opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, zwanym dalej
    ,,podatkiem", podlegają:
    1) odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium
    kraju;

    Masz tam coś o sprzedaży? ;-)

    Nie, to zobacz to:

    22) sprzedaży - rozumie się przez to odpłatną dostawę towarów i
    odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju

    > Bo tak sobie patrze na ksiazke przychodow-
    > rozchodow i mam tam dwie rubryki: 1.sprzedaz towarow i uslug oraz 2.
    > pozostale przychody...

    Wiesz, związek między ustawami jest luźny.

    > windows ktory sprzedalem to nie jest ani towar
    > ani usluga (bo nie zostal zaksiegowany jako "Zakup towarów
    > handlowych"), tylko pozbycie sie ze stanu czegos co uzywalem

    Raczej nie używałeś... Sam to napisałeś :P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]