  • Data: 2003-11-07 18:20:24
    Temat: Re: Re[5]: Płatnośćigotówką
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Głowy nie dam, ale czteropak piwa bym zaryzykował[1] - że Liwiusz
    > miał na myśli dokładnie to co ja, czyli fakturę z cytatem:
    > "zapłata wekslem" :)

    Dokładnie miałem na myśli fakturę z napisem "zapłacono wekslem".
    Zapłacono - w czasie przeszłym. Już z takiej faktury żadnego nakazu zapłaty się
    nie uzyska. Teraz ważny jest tylko weksel, a na nim nie musi być napisane za
    jaką fakturę jest zapłatą i nie jest to wcale ważne - i to miałem na myśli,
    pisząc że dla ważności weksla nie jest ważne za jaką fakturę został wystawiony.

    > [1] pod warunkiem "uczciwości" wg teorii gier :)

    :)

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl