    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Date: Fri, 19 Apr 2002 14:07:18 +0200

    Thu, 18 Apr 2002 19:02:12 +0200, w <a9muat$lsl$1@news.onet.pl>,
    ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał(-a):

    > Alez ja to rozumiem. Ty mnie nie rozumiesz. Twierdze ze jest zly zapis w
    > ustawie. Bo jesli TIR nie posiada homologacji to nie jest samochodem
    > ciezarowym. Jest.

    Jest.
    Ale spełnia warunki by odliczyć VAT. Czy teraz jasne?

    > A tu sie mylisz. Pierwsze co celnik w polsce che do lapy to Brief i wlasnie
    > interesuje go co tam jest zapisane. widze ze nie bardzo jestes w tym temacie
    > kompetentny skoro tak twierdzisz.
    > A czy ja twierdze ze Niemcy. Dyskutujemy o niespojnosci prawa w polsce a ty
    > jak masz cos do powiedzenia madrego i konkretnego w tej sprawie to zapraszam
    > do dyskusji. Ale z twoich wypowiedzi widac ze nie masz.

    Cała grupa Ci już to tłumaczy, a Ty nadal nic nie rozumiesz.

    W świetle polskiego prawa jest to samochód cieżarowy.
    W świetle przepisów skarbowych też jest to samochód ciężarowy.
    Ale ponieważ nie masz homologacji, to VAT-u nie odliczysz.

    Maturę masz, potrafisz myśleć? Co jeszcze jest dla Ciebie
    niezrozumiałe???

    PS. A że przepisy są niespójne? Są, ale chyba nie mieszkasz w Polsce
    od wczoraj?