eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudniający stracą przywileje podatkowe - jak to wygląda w praktyce? › Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w praktyce?
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w
    praktyce?
    Date: Fri, 17 Nov 2006 14:34:35 +0100
    <ejim0d$83i$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.0611170858350.2872@a64wrk>
    <ejjvc1$8cn$1@opal.futuro.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net>
    <j...@g...news.tpi.pl>

    Dnia 17-11-2006 o 14:28:07 Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    napisał(a):

    > Nie rozumiem. Możesz rozjaśnić? Bo mnie się wydaje, że DWO to taka
    > furtka pozwalająca robić pewne rzeczy zarobkowo _bez_ zakładania DG. Np.
    > pisać teksty do gazet. Ale skoro zdecydowałem się założyć firmę
    > zajmującą się pisaniem tekstów do gazet (dla uproszczenia - wyłącznie
    > tym), to żadna kontrola mi jej nie może zmienić w DWO.

    Cytat z tegoż artykułu:

    "
    Pojawiło się pytanie, czy skutkiem zmian, które weszły w życie 1.01.2003
    r., było jedynie podkreślenie, że działalność wykonywana osobiście stanowi
    odrębne od pozarolniczej działalności gospodarczej źródło przychodów, czy
    też wskazanie, że działalność spełniająca warunki do uznania jej za
    wykonywaną osobiście nie może być nigdy kwalifikowana jako pozarolnicza
    działalność gospodarcza, nawet gdy prowadzona jest na podstawie wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej.
    "