  • Data: 2020-05-03 17:59:44
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Nie jestem pewien, czy ten co używam podpowie.

    W excelu liczysz? ;-D

> [...]
    > usiłuję rozumieć wszystko co wypełniam, a nie tak jak mi się wydaje.
    > Co powiesz na płacenie kary za to, że w tej samej linijce Księgi
    > Przychodów i Rozchodów wpisujesz wartość nabytych elementów i koszty
    > związane z tym zakupem (bilet tramwajowy) bo to utrudnia pracę
    > urzędnika bo to są dwa osobne zdarzenia gospodarcze. Pikanterii temu
    > tematowi dodaje fakt, że tego samego dnia odebraliśmy instrukcję jak
    > należy wypełniać księgę w następnym roku i tam było, że aby ułatwić
    > pracę urzędnikom należy od tego roku wpisywać w tej samej linijce.

    Po prostu w ktoryms momencie stwierdziłem ze i tak nie dam rady przyswoic
    wszystkich niuansów bo nie mam na to czasu.
    Dlatego zdaje sie na tych co przygotowuja programy do liczenia.

    > Bez przesady z tą kastą :)
    > W 1995 napisaliśmy z bratem jedną książkę i PWN nadal przysyła nam
    > co jakiś czas jakieś pieniądze w ramach praw autorskich. W 2018 było
    > to 90,63zł z czego wydawnictwo pobrało zaliczkę 8zł. W 2019 0,- , a
    > w 2020 się zobaczy.

    Mysle ze przy takich kwotach, jakbys tego nie wpisał do pit to bedzie
    dobrze.
    :)

    Chociaz... ostatnio znajomy opowiadał ze skłądał wniosek o dofinansowanie
    na kilkadziesiat tysiecy to dostał do poprawki ze wzgledu na dwie sprawy
    gdzie jedna to była kwestia 300zł a druga zmiana wniosku o 100zł przy czy
    ta zmaiana nie miała zadnego znaczenia bo i tak łapał sie na dokładnie
    taki sam prog dochodów. Moze miał pecha... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"