  • Data: 2020-05-04 12:02:24
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABB265ADBB86Abudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    Jest to karygodne, szczegolnie w samej ustawie ... ale z drugiej
    strony - jak mieliby to opisac ?
    Mogliby bardziej opisowo ... ale ile wtedy stron liczylaby ustawa ?
    Za to latwiej by sie wyszukiwalo, bo teraz to jakis kosmos.

    Powinien byc zapis, ze biuro poselskie posla wypelnia pity
    obywatelom - to by sie moze nauczyli pisac dobrze :-)

    >No to prawda, te opisy to sa dla nienormalnych.
    >Mam około 40 lat i ni wiem czy dozyje czasów zeby pit był opisany dla
    >ludzi a nie dla urzedników.

    Poniekad dozyles - pit jest opisany dla informatykow przetwarzajacych
    go, Ciebie to w zasadzie nie interesuje :-)

    >Ale szczerze - olewam to - wypełniam tak jak umiem ;-D

    To akurat ma krotkie nogi - kiedys podpadniesz i bedzie zero litosci
    ze strony urzednikow :-)

    J.