  • Data: 2020-05-03 14:27:27
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-03 o 14:02, Piotr Gałka pisze:

    > Młody jesteś. Ja zostałem przetresowany przez urzędników i staram się
    > wypełniać tak, aby nie było się o co przyczepić co oznacza, że usiłuję
    > rozumieć wszystko co wypełniam, a nie tak jak mi się wydaje.

    Tak jak są różne typy urzędnika, tak i są różne typy petenta.
    Znam takich petentów, którzy uzgadniają co chce urzędnik i tak wypełniają,
    żeby było wedle urzędniczego widzimisię i nikt nie będzie się czepiał,
    przynoszą różne potrzebne papiery i wypełniają jakieś dupokrytki.
    Ja nauczyłem się, że warto zawsze mieć swoje rozumienie przepisów
    i tak jak ja interpretuję - tak wypełniam.
    Zrezygnowałem parę razy jak nie miałem czasu na spory i przepychanie
    swojej wersji,
    albo nie rozumiałem dobrze tematu.
    Jeśli jesteś w prawie, to czasem wymaga to więcej czasu i cierpliwości,
    ale można postawić na swoim.