  • Data: 2020-05-04 12:07:01
    Temat: Re: Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r8kg97$ogi$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-05-02 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]

    Ustawa co roku dluzsza. I co roku coraz gorzej napisana - w stylu "dla
    dochodow wymienionych w art art 22 ust 9 pkt 1-3 "

    >Dla mnie na przykład utrudnieniem jest, że odlicza się składki
    >wpłacane na ubezpieczenie zdrowotne, ale nie tyle ile się wpłaciło
    >tylko tyle ile maksymalnie można odliczyć. Ile wpłaciłem wiem, jakie
    >są maksima zawsze muszę szukać.

    Ale zaplacic musisz obowiazkowa skladke, a nie maksymalna ?

    No coz - tak kombinowali przez lata.
    Zamiast dopasowywac procenty i kwoty - to odliczenia od dochodu, od
    podatku, limity,
    teraz kwota wolna ...

    J.