  • 11. Data: 2008-08-14 21:50:06
    Temat: Re: Sprawdzenie ksiegowej ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g8295d$pqt$1@inews.gazeta.pl...

    > fakture miał prawo wystawić

    Ale zaliczkową, a nie dokumentującą zaistniałą SPRZEDAŻ.

  • 12. Data: 2008-08-14 21:51:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu

    Nie kompromituj się.
    Dla Ciebie prowadzenie magazynu ma sens tylko wtedy, gdy tak ustawodawca
    wymaga?

  • 13. Data: 2008-08-14 21:52:01
    Od: Luluś <b...@b...pl>

    > a od kiedy na kpir prowadzi sie magazyn ???

    Prowadzę go w programie sam dla siebie. (zeby wiedziec co mam aktualnie na
    stanie)
    Tzn, ze w razie kontroli z US nikt tego nie sprawdza (tzn. jaki towar
    kupilem i jego ilosc oraz jaki towar sprzedalem i ilosc.)?

    Dziwne to troche dla mnie, bo np. moge kupic jakis towar - nastepnie
    sprzedac go bez fv ani paragonu,
    a w przypadku kontroli powiedziec ze ten towar poszedl pod "ta czy tamta"
    fakure dla klienta.

    To juz sam nie wiem jak mam to rozwiazac, zeby bylo ok.

  • 14. Data: 2008-08-14 22:00:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Nie kompromituj się.
    jak zwykle w swoim stylu.....

    > Dla Ciebie prowadzenie magazynu ma sens tylko wtedy, gdy tak ustawodawca
    > wymaga?

    prowadzenie magazynu może nie - ale wystawianie WZ tak
    jak nie musiałem jeszcze tego robić to program do faktur był na tyle mądry, że
    wiedział ile czego jest na stanie bez wystawiania WZ - każdy dokument (faktura
    zakupowa, sprzedażowa, paragon itd) był tak zdefiniowany, że działał na zapas
    bez wystawiania dodadkowych dokumentów magazynowych jak WZ czy PZ

  • 15. Data: 2008-08-14 22:05:21
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Ale zaliczkową, a nie dokumentującą zaistniałą SPRZEDAŻ.

    idziesz do sklepu - bierzesz z półki karton, idziesz do kasy, bierzesz fakture,
    płacisz, a okazuje sie, że kartonik jest pusty a na magazynie brak towaru ;)
    zresztą jego przypadek jest bez sensu bo ma miejsce w jednym miesiącu - co za
    różnica dla firmy, czy ma fakture z 11.08 czy 14.08 ?

  • 16. Data: 2008-08-14 22:28:11
    Od: aw <w...@w...pl>

    gasper pisze:
> [...]
    > zresztą jego przypadek jest bez sensu bo ma miejsce w jednym miesiącu -
    > co za różnica dla firmy, czy ma fakture z 11.08 czy 14.08 ?
    Dla US zasadnicza różnica - dokumentowanie nieistniejącej sprzedaży.
    = Fałszowanie KPiR ?

  • 17. Data: 2008-08-15 05:09:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak zwykle w swoim stylu.....

    > prowadzenie magazynu może nie - ale wystawianie WZ tak

    A jak chcesz prowadzić magazyn bez wystawiania WZ, chociażby elektronicznie?
    Zwłaszcza w przypadku, kiedy data wydania różni się od daty sprzedaży?

  • 18. Data: 2008-08-15 05:13:00
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A jak chcesz prowadzić magazyn bez wystawiania WZ, chociażby elektronicznie?
    > Zwłaszcza w przypadku, kiedy data wydania różni się od daty sprzedaży?

    napisałem

  • 19. Data: 2008-08-15 05:13:43
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "aw" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    gasper pisze:
    >Dla US zasadnicza różnica - dokumentowanie nieistniejącej sprzedaży.
    >= Fałszowanie KPiR ?

    pisałem o nabywcy

  • 20. Data: 2008-08-15 05:15:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > napisałem

    Nic nie napisałeś.
    Co najwyżej potwierdziłeś że nie bardzo wiesz o czym mówisz.