  • 1. Data: 2004-03-10 15:23:22
    Temat: Sprawozdanie F-01/I-01 ?
    Od: "zyga" <z...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanie czy ktoś ma, albo spotkał się gdzieś z tym sprawozdaniem do
    GUS-u w formacie .xls Excela?, czy w obecnej formie takie sprawozdanie
    jest możliwe (druk przeznaczony do skanowania, każda cyferka w oddzielnej
    kratce) do zrobienia w excel-u.

    Pozdrawiam
    Zygmunt Kowal
    z...@r...cc

  • 2. Data: 2004-03-10 15:46:32
    Temat: Re: Sprawozdanie F-01/I-01 ?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "zyga" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > GUS-u w formacie .xls Excela?, czy w obecnej formie takie sprawozdanie
    > jest możliwe (druk przeznaczony do skanowania, każda cyferka w oddzielnej

    Wprawdzie nie w excelu, ale ....
    http://www.pity.pl/druki/index.htm

    Tomek

  • 3. Data: 2004-03-10 23:37:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Mar 2004, zyga wrote:
    [...]
    >+ GUS-u w formacie .xls Excela?, czy w obecnej formie takie sprawozdanie
    >+ jest możliwe (druk przeznaczony do skanowania, każda cyferka w oddzielnej
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >+ kratce) do zrobienia w excel-u.

    IMHO jest możliwe. Ale trzeba zachować kolory, żeby skaner nie zgłupiał !
    I *dokładnie* odwzorować szczegóły.
    Z mojego zetknięcia z SP-3 wynikło że wystawiony na stronie GUSu .PDF
    raczej nie nadaje się za wzór - na początek nie ma "siateczki" będącej
    podkładem niektórych pól :)
    Oczywiście excel umożliwia podłożenie w tło dowolnej grafiki, dlatego
    uważam że "dało by się".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-03-11 07:46:43
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    > podkładem niektórych pól :)
    > Oczywiście excel umożliwia podłożenie w tło dowolnej grafiki, dlatego

    Zgłaszam sprzeciw!
    Tutaj http://www.stat.gov.pl/formularze/formularze.htm jest napisane:
    "Formularze przygotowane do odczytu optycznego (respondent wypełnia i
    przesyła zwrotnie tylko i wyłącznie formularz przesłany przez służby
    statystyczne)"

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 5. Data: 2004-03-11 12:26:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Mar 2004, /slawek wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > IMHO jest możliwe. Ale trzeba zachować kolory, żeby skaner nie zgłupiał !

    Formalnie przyjmuję.

    >+ Tutaj http://www.stat.gov.pl/formularze/formularze.htm jest napisane:

    Wiem. Dlatego zwracałem uwagę na kolory i fakt że .PDF się *nie
    nadaje* na wzór :)

    >+ "Formularze przygotowane do odczytu optycznego (respondent wypełnia
    >+ i przesyła zwrotnie tylko i wyłącznie formularz przesłany przez służby
    >+ statystyczne)"

    ...a jak zepsuje ? ;)
    I po czym odróżnić formularz "przysłany przez służby" od wydrukowanego
    na kolorowym laserze ?? Znaczy: przeoczyłem jakieś nitki, znak wodny
    czy inny patent ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-03-12 07:50:52
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...a jak zepsuje ? ;)

    To chyba musi się upomnieć o drugi.

    > I po czym odróżnić formularz "przysłany przez służby" od wydrukowanego
    > na kolorowym laserze ?? Znaczy: przeoczyłem jakieś nitki, znak wodny
    > czy inny patent ? :)

    Po pieczątce GUSu. No i po tym, że Ci go przysłano ;-)

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 7. Data: 2004-03-12 08:57:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Mar 2004, /slawek wrote:
    [...]
    >+ Po pieczątce GUSu.

    Nie było. Tylko nalepka (wypełniona drukarką igłową) :)

    >+ No i po tym, że Ci go przysłano ;-)

    A, z tym to nie dyskutuję. Nie ma innej metody zdobycia wzorca
    jak dostać w swoje ręce 'oryginał' :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-03-12 10:31:13
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Fri, 12 Mar 2004, /slawek wrote:
    > [...]
    >

    > Nie było. Tylko nalepka (wypełniona drukarką igłową) :)

    Widocznie Twój oddział Gusu wstąpił już na wyższy poziom technologiczny. ;-)

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net