  • 1. Data: 2004-12-19 19:01:16
    Temat: Sprzedaz nieruchomości - podatek 10% - pilna pomoc
    Od: "Pio80" <m...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2004-12-20 06:46:43
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    wydaje mi sie ze nie ma podatku w przypadku nabycia nieruchomosci w drodze
    spadku
    janek

  • 3. Data: 2004-12-20 06:54:50
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Pio80" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ZTCW od majątku który uzyskano w drodze spadku (i opłacono podatek od
    spadków i darowizn) nie płaci się podatku przy sprzedaży.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2004-12-20 08:54:15
    Od: "Pio80" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ==========###-###-###-###==============
    >

    >Czy moglbys podac jakas podstawe prawna>>?? Prosze rowniez o rozszyfrowanie
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-12-20 08:56:40
    Od: "Pio80" <m...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2004-12-21 00:10:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Dec 2004, Pio80 wrote:

    >+ Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał
    >+ > ZTCW od majątku który uzyskano w drodze spadku (i opłacono podatek od
    >+ > spadków i darowizn) nie płaci się podatku przy sprzedaży.
    [...tnij cytaty !... - zostawiłeś całą stopkę jd !...]
    >+ >Czy moglbys podac jakas podstawe prawna>>??

    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    32) przychody uzyskane ze sprzedaży nieruchomości i praw majątkowych
    określonych w art. 10 ust. 1 pkt 8 lit. a)-c), z zastrzeżeniem ust. 2
    i 2a:
    d) w całości - jeżeli ich nabycie nastąpiło w drodze spadku lub darowizny,
    ----

    >+ Prosze rowniez o rozszyfrowanie
    >+ skrutu ZTCW.

    ZTegoCoWiem !