    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż poza kasą
    Date: Tue, 22 May 2007 15:52:06 +0000 (UTC)
    <f2mpff$e59$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2n7cs$6f3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <f2nam4$i90$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <f2nghc$9b8$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2nlqe$sko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2nmj5$2c2$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2nn2v$qhp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f2nnh1$rod$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2nogs$9ei$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2nr8g$ja5$1@atlantis.news.tpi.pl> <p...@g...com>
    <op.tsoczwpnipkhj4@unk>

    Dnia Mon, 21 May 2007 13:32:10 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Zgoda.

    > Zaraz, zaraz, to niby teraz masa ludzka nie jest prymitywna :) ?

    Jest dużo mniej prymitywna, niż gdyby nie miała dostępu do
    darmowej edukacji. Dzisiaj przynajmniej każdy umie pisać i czytać.

    > I nie
    > rżnie panów na sygnał?

    Mówiłem o rżnięciu fizycznym.

    > To powiedz mi czemu za 2006r. wpadłem w stawke
    > 40% (pomijając fakt że z własnej głupoty przeoczyłem liniowca)? I czemu
    > muszę płacić zus, skoro nie chcę od "państwa" żadnej kasy na tzw
    > "emeryture" i płacę sobie sam prywatne ubezpieczenie zdrowotne z pełnym
    > "asortymentem"?

    Mimo wszysko nie grozi nam jakaś rewolucja czy chociażby bunt, w
    którym mógłbyś stracić cały majątek i być może życie.

    Ja nie twierdzę że podoba mi się cena usług które nam świadczy
    państwo, nie twierdzę też że mi się podoba jakość tych usług. Ja tylko
    chciałem ci pokazać, że nawet jeżeli leczysz się prywatnie, z komunikacji
    miejskiej nie korzystasz, emerytury nie bierzesz, dzieci posyłasz do
    prywatnej szkoły, to mimo wszystko korzystasz państwo jakąś korzyść.
    Nawet jeżeli to co płacisz jest niewspółmierne do tego co otrzymujesz.

    [...]
    > Piszesz to może z firmowego kompa?
    >
    > Jeśli pamiętam, to kiedyś kombinowałeś coś ze DG w krakowie i
    > mieszkaniem w gdańsku, rozumiem że taka optymalizacja jest
    > dopuszczalna(jeśli to nie byłeś ty to sorry)?

    To byłem ja. Tyle że to nie była żadna optymalizacja. Nie widzę związku
    między miastem zamieszkania a wysokością płaconego podatku. Przecież
    płaciłem tą samą kasę do tego samego worka.

    p. m.