    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Date: Sat, 04 Jul 2009 21:33:15 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > nie ma najmniejszego znaczenia
    > czy wartość ŚT wzrosła, czy wzrosła powyżej 3500zł, czy powyżej
    100000zł, natomiast
    > znaczenie ma to, czy ŚT został ulepszony w rozumieniu podatkowym.

    Zostal ulepszony, ZOSTAL. Ponawiam: nie pytam sie o to czy zostal, tylko co
    zrobic w przypadku jak opisanym, kiedy srodek trwaly ZOSTAL ulepszony powyzej
    3500 zl, i: byl amortyozwany jednorazowo.
    Czy zwiekszenie wartosci poczatkowej, wykluczajacej jednorazowoa amortyzacje
    cos zmienia czy nie.

    Jesli masz zamiar odpowiadac na pytania ktorych tu nie ma, to oczywiscie mozemy
    zalozyc ze pomagasz (osobom ktorych tu nie ma), wiec nalezy Ci podziekowac.
    Powinny to zrobic osoby ktorych tu nie ma, ale ze ich nie ma to ja to zrobie w
    ich imieniu:
    Dzieki za pomoc.

    pozdrawiam,
    Kuba