  • 11. Data: 2014-05-26 17:00:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie netto i nowe prawo...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-26 15:31, Vasco pisze:
    > Hej,

    > Jestem ciekaw co będzie w drugą stronę, tj. polisa brana w brutto i czy
    > ubezpieczyciel będzie chciał dołożyć tę połowę VATu z faktur naprawczych czy
    > nie. Miał już ktoś szkodę i przećwiczył to?
    >
    > Do tej pory nawet jak była brutto, to nie chciał wypłacać brutto (żądał
    > deklaracji czy mogę odliczyć VAT).

    Wkrótce przetestuję. Ale jakoś nie widzę różnicy, ze złożeniem
    oświadczenia, że możesz odliczyć 50% VAT a takim samym ze stawką 0%.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2014-05-26 17:30:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Vasco" <v...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Hej,

    > Jestem ciekaw co będzie w drugą stronę, tj. polisa brana w brutto i czy
    > ubezpieczyciel będzie chciał dołożyć tę połowę VATu z faktur naprawczych
    > czy nie.

    Nie bardzo rozumiem - skoro polisa brutto, to i odszkodowanie brutto.
    Tak, ćwiczyłem to mimo że mogłem odliczyć cały VAT od napraw.
    Ale z AC - i tam był stosowny zapis który o tym decydował.

    A z OC - będzie musiał dołożyć te 50% VAT, nie ma bata.

  • 13. Data: 2014-05-28 08:09:38
    Od: "ZED" <z...@z...pl>

    a to dają fv na polise oc? mnie poinformowali w agencji że polisa jest fv,
    ale to idzie tylko w koszzty

> [...]
    > Ale z AC - i tam był stosowny zapis który o tym decydował.
    >
    > A z OC - będzie musiał dołożyć te 50% VAT, nie ma bata.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-05-28 08:26:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZED" <z...@z...pl> napisał w wiadomości grup
    > a to dają fv na polise oc? mnie poinformowali w agencji że polisa jest fv,
    > ale to idzie tylko w koszzty

    1. Ale o czym Ty gadasz?

    2. Odpowiada się pod cytatem.