  • 11. Data: 2007-07-18 11:55:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu a koszt uzykania przychodu
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A może zamiast kocopałów przeczytasz cały wątek ? A może ze zrozumieniem ?

    Aaaa - chodziło o pytającego w tym wątku, a nie pytającego urząd skarbowy
    (co wynikało z kontekstu)?
    Można to było chyba jaśniej napisać.

  • 12. Data: 2007-07-18 13:40:12
    Od: k...@p...onet.pl

    > Aaaa - chodziło o pytającego w tym wątku, a nie pytającego urząd skarbowy
    > (co wynikało z kontekstu)?
    > Można to było chyba jaśniej napisać.

    I tak i nie. Chodziło o to , że ktoś przytoczył część interpretacji na poparcie
    swojej tezy a ja całość , żeby podkreślić nieadekwatność interpretacji w tej
    określonej sytuacji (kontekście).Jak uważnie przeczytasz kolejne posty w wątku i
    zwrócisz uwagę na znaki interpunkcyjne to dojdziesz zapewne do wniosku ,że
    zadane wcześniej pytania są bez sensu.
    Jasniej nie potrafię.

    Pozdr. Kriss