  • Data: 2002-09-10 10:32:48
    Temat: Re: Umowa nienazwana???
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alj4qg$d86$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie chodzi o to, że zapisy są na tyle nieprecyzyjne, że pozwalają na
    > dosyć dowolną interpretację.
    > No i ktoś zwęszył możliwość dodatkowego ograbienia niektórych podatników.
    >
    > Pix

    Wiadomo że o to przede wszystkim chodzi. Kasa jest pusta, a im bardziej się
    tam zagląda tym bardziej nic w niej nie ma (z Kubusia P.). Zaakcentowałam z
    cytowanego artykułu jedynie wątek który mnie interesuje, ale jest jeszcze
    inny aspekt powyższej sprawy. W końcowej części artykułu autorka podnosi
    kwestię komplikacji w rozliczeniach z ZUS w omawianych sytuacjach. I pisze:
    "Może się bowiem okazać, że zleceniobiorca nie powinien płacić ZUS z tytułu
    prowadz. DG, bo w rzeczywistości jej nie prowadził , ale składki powinny być
    odprowadzane z tyt. umów zlecenia."
    Miłego dnia, Graszka.