    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa o dzieło, okres ciąży i zasiłek chorobowy
    Date: Fri, 21 Aug 2009 16:00:05 +0200

    Herald wrote:

    > I masz w pełni rację mvoicem.
    > http://www.pracuj.pl/prawo-pracy-artykuly-umowa-o-dz
    ielo-charakter-
    specyfika.htm#top
    > "....
    > Jeżeli zamawiającemu zależy na tym, aby wykonawca osobiście wykonał
    > dzieło, musi to wyraźnie zastrzec w umowie.
    > ...."

    Ale nie należy się z drugiej strony tym za bardzo podniecać.

    Bo to że twoja żona może komuś coś podzlecić, to nie znaczy że nie wykonuje
    pracy przy zleceniu.

    Na dobrą sprawę, będzie wtedy robiła to co robi większość pracowników
    wyższego szczebla - nadzorowała czyjąś robotę.

    Obawiam się więc, że może to być uznane za pracę przez odnośne czynniki :(

    p. m.