  • Data: 2008-02-21 11:38:07
    Temat: Re: Umowa zlecenie- podatek, składka zdrowotna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:

    > Może napisz, gdzie Ci się coś nie zgadza i gdzie napisałem, że mam
    > do kogoś pretensje? Konkretne zdanie z konkretnego postu?
    > Czy tak po prostu przypieprzasz się dla samego przypieprzania?

    > Oczywiście, nie znasz mnie, ale wiesz doskonale, że kręcę.

    Nie kręcisz. Wypluwasz z siebie szczątki informacji jakby to jakaś
    tajemnica była straszna. Może jest? Skąd mamy wiedzieć?

    > Tłumaczę jak krowie na granicy: umówiłem się z gościem na pracę za 3000 zł
    > (notabene netto). Pracę wykonywałem (umowa zlecenie, nie o dzieło).
    > Dostałem dokładnie 1002 zł (przelewem, mam wyciąg). Nie brałem
    > pieniędzy "do ręki", nie podpisywałem pokwitowań "in blanco".

    Nic takiego nie napisałeś, było może 50% z tego, niespójnie i w odcinkach.

    > Pytam, czy jest możliwość (prawna), żeby na picie wykazać _rzeczywiście_
    > zapłacone pieniądze (aneks do umowy?), czy też jedyną możliwością jest
    > dopłata do wysokości wykazanej w PIT-11?

    Pierwszy raz zadajesz takie pytanie na tej liście.
    Może o nim już długo myślałeś ale aż do teraz nie udało Ci sie go zadać.
    Gratulacje!!! Tak trudno było?

    I niech mi ktoś jeszcze powie że faceta nie trzeba kopnąć żeby
    powiedział składnie 2 zdania? Mały rzut adrenaliny i od razu potrafi
    spójnie i treściwie się wypowiedzieć.
    Całe szczęście, że faceci tak łatwo się dają wyprowadzić z równowagi
    (ach ta urażona godność osobista), inaczej człowiek by się niczego nie
    mógł dowiedzieć albo by klecił jakiegoś puzzla.

    A wracając do tematu - co odpowiedział zleceniodawca na pytanie o PIT11?
    Ciągle jeszcze sobie gdybasz, pocisz sie nad tym świstkiem zamiast wziąć
    telefon i zadzwonić?

    Już udało Ci się napisać pytanie, teraz tylko przeczytaj mu na głos.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813