    From: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: W sprawie cyfry plus
    Date: Sat, 20 Sep 2008 21:10:34 +0200

    'Tom N' pisze:

    > Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
    > powodu... ;-)

    Temat grupy nie dotyczy tylko podatków ale i prawa. Zapytam więc
    jakim prawem
    mam płacić za to, że jakaś instytucja popełnia błędy i dlaczego
    koszty swych błędów przerzuca
    na klientów zamiast wliczyć je w swoje straty. Zapłaciliśmy przecież
    już za korzystanie
    z jej pakietu telewizyjnego i za to mamy dostać niezakłócony odbiór
    programów bez ściągania
    dodatkowych opłat bo im się bilans nie zgadza. Proponuję oszczędzać na
    wydatkach na
    coraz bardziej luksusowym wyposażaniu firm. Widać to szczególnie
    jeśli chodzi o wystrój
    np. banków, gdy tymczasem od 10.000zł my dostajemy niecałą złotówkę
    na miesiąc oni natomiast
    za obsługę konta dodatkowo ściągają - mówię tu o sobie - ponad 10zł
    miesięcznie, a ile
    zarabiają pożyczając na paskarski procent nasze pieniądze. Łatwo jak
    widać ściągając
    taki haracz od społeczeństwa co dwa trzy lata robić sobie generalne
    remonty firm, przy
    których wielu podejrzewam, nie źle się obłowi.