  • Data: 2008-09-22 13:38:39
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:46
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb842g$cml$1@news.onet.pl>):

    > Lepsza oferta to jest na emule itp.

    Po pierwsze primo: nielegalnie
    Po drugie primo: z duuuuużym opóźnieniem
    Po trzecie primo: sporo rzeczy nie ma, nie samymi filmami żyje człowiek.
    Całej masy seriali nie ma, całej masy programów typu Pogromcy Mitów nie ma.
    Po czwarte primo: przed zamknięciem napisów.org było żenuła, ale po
    zamknięciu to już dostać coś po polsku u Pani Puszczalskiej to w ogóle
    zapomnij

    > W telewizji generalnie nie ma nic nadającego się do oglądania za co warto
    > byłoby zapłacić dodatkową kasę (wyjątek to sport, którego gdzie indziej
    > nie ma, zwłaszcza na żywo).

    Kanałów ze sportem to ja nawet w kablówce nie miałem zaprogramowanych, bo
    sport to nuda ekstremalna. Nie rozumiem jak można patrzeć na to... Sport
    jest dla tych, co lubią hałas. W radio słuchają łomotu techno, a w tv
    oglądają wrzaski i gwizdy.

    > Mnie aż nadto z całej reszty wystarcza pakiet podstawowy za 40 zł.
    > CP kosztuje podobnie.

    No ja se wyliczyłem, że za 60zł (tyle ile moja obecna kablówka) mam
    dokładnie to samo co w obecnej kablówce + 2 HBO z filmami. Więc
    wypowiedziałem już kablówkę i jak się dorobię, to se wezmę CP właśnie.
    Chyba że oleję całkiem, ale trochę mi brak Polsatu 2, a z powietrza mam
    tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN. Na TVN nie ma nic z definicji, na TVP3
    teraz już lecą i tak tylko same wiadomości, więc pozostaje TVP2 dla żony i
    D jak Drabina oraz dla mnie Polsat z Kiepskimi i Rodziną zastępczą. Ale P2
    miał fajnie, bo tam nocą były RZ, DoN, K i inne.

    --
    Tristan