  • Data: 2008-09-22 12:59:37
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:16
    > (autor Kolo
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb82p0$rmr$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > E, niemożliwe. Specjalnie dla nich TPSA zmienia warunki? Nie wierzę.
    > Stawiam wiele na to, że jednak oferta na te numery jest jednolita.

    Jest jednolita. Tylko Ty nie mas pojęcia jaka jest a narzekasz na nią.

    "Uwaga! Koszt każdej minuty połączenia z numerami 0 801 08 08 08 to
    równowartość impulsu za połączenie lokalne według cennika operatora, z
    którego usług korzystasz. Koszt połączenia z pozostałymi numerami według
    cennika operatora, z którego usług korzystasz."

    To ze strony Polsatu.
    Czas odnalezienia - 15 sekund.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk