  • Data: 2008-09-22 12:46:08
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gb82b9$6jn$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 12:34
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb7sbk$iq2$1@news.onet.pl>):

    > Nie wiem, nie oglądam kanałów sportowych, więc mnie ta kupa wali.

    No widzisz - a inni mają Cyfrę TYLKO dla piłki.
    Dla całej reszty wystarcza tv naziemna i internet/kino.

    Więc niepotrzebnie uogólniłeś.

    > Właśnie jestem na etapie przechodzenia z kablówki na CP. Cena ta sama, a
    > oferta dużo lepsza.

    Lepsza oferta to jest na emule itp.
    W telewizji generalnie nie ma nic nadającego się do oglądania za co warto
    byłoby zapłacić dodatkową kasę (wyjątek to sport, którego gdzie indziej nie
    ma, zwłaszcza na żywo).

    > Natomiast Cyfra ma ofertę marniutką, a ceny straszliwe.

    Mnie aż nadto z całej reszty wystarcza pakiet podstawowy za 40 zł.
    CP kosztuje podobnie.