  • Data: 2008-09-23 08:50:59
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No i co, będę oglądał trzęsące się coś z dźwiękiem z puszki i w dodatku po
    > amerykańsku, bo serwisy z napisami zdechły?

    Nic z tych rzeczy z Twojego zdania nie polega na prawdzie.

    > Skup się.... To nie chodzi o opóźnienia w wydawaniu względem produkcji.
    > Jak przychodzę po robocie, to se chcę siąść i odpocząć, a nie siedzieć
    > przed
    > kompem i szukać czegoś, co może bym se chciał zobaczyć za kilkanaście dni.

    Skup się.
    Ściąganie zapuszczasz w innym czasie niż oglądanie.
    Podobnie Polsat nie nada specjalnie dla Ciebie filmu o godzinie "jak chce se
    siąść".

    > Po to jest telewizja, żebym se zrobił kanapkę, położył dupę na kanapę i
    > spokojnie sobie pooglądał coś dla relaksu....

    A tu akurat leci Taniec z gwiazdami.
    Relaks jak cholera.

    > To fakt, większość nie ma nawet tego, a jak mają, to i tak im zabiorą za
    > parę lat jak wprowadzą obowiązkową cyfrę.

    DVB-T to właśnie ta cyfra. ;-)
    I nie bardzo rozumiem czemu mają nią coś zabierać, dla mnie to raczej
    dodadzą.
    Dawno powinna być obowiązkowa, żeby ceny sprzętu spadły do rozsądnych
    poziomów.