eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
  • Data: 2002-11-27 13:40:19
    Temat: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Od: "krab" <_...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Trochę sie obawiam że mogli w jakiś sposób olac to pismo z PKO i mam teraz
    > nadpłatę na Funduszu Pracy (53) a na ubezp. społeczne i zdrowotne nic nie
    > wpłyneło (a więc w konsekwencji zerwanie ubezp. chorobowego) ... no i może

    nie zazdroszcze :(( maly koszmarek
    jedno jest pewne - oprogramowanie prokomu nie daje mozliwosci korekty danych
    mialem taka sytuacje, ze panienka w zusie zle odczytala wypelniony
    formularz - co zaowocowalo odrzuceniem calej zaplaty. co pol roku ze zlosci
    skladam reklamacje, ktora jest uznawana - ale - wielkie G-o z tego - skladki
    za ten miesiac nadal w ofe nie mam :-(
    uzyskalem kiedys info, ze zus czeka az taka mozliwosc korekty danych bedzie
    wprowadzona - i dopiero wowczas skoryguja istniejacy zapis, do tego blizej
    nieokreslonego w czasie momentu - skladanie jakichkolwiek reklamacji nie
    przyniesie zadnego skutku.
    wniosek:
    - bank ma zaplacic na wlasciwe konta wlasciwe kwoty wraz z odsetkami i jego
    sprawa jak odzyska nadplate z 53 - nadplata to nie twoj problem i nie twoje
    pieniadze tam poszly
    - wg mnie zdrowotnego nie masz, w razie np wypdaku w ciagu najblizszych 6
    miesiecy - bedziesz mogl jednak skarzyc bank o odszkodowanie
    szybko pisemne zadanie naprawienia szkody, zadnego odstepstwa i zadnego
    czekania na odpowiedz z zusu- w razie braku reakcji - sad bez zadnych
    dyskusji
    to oczywiscie moje tylko zdanie :-)