  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Wyposażenie a VAT
    Date: 27 Oct 2007 23:10:29 +0200

    Kriss napisał(a):

> [...]

    [...]

    > 2) ewidencję wyposażenia.

    > 2. Ewidencją wyposażenia obejmuje się wyposażenie, którego wartość początkowa,
    > w rozumieniu odrębnych przepisów, przekracza 1.500 zł.

    Tak. Dwie faktury mam na kwotę niższą niż 1500, ale jedną ma na kwotę
    wyższą, więc pod wyposażenie podpada.

    > 3. Ewidencja wyposażenia powinna zawierać co najmniej następujące dane: numer
    > kolejny wpisu, datę nabycia, numer faktury lub rachunku, nazwę wyposażenia,
    > cenę zakupu wyposażenia lub koszt wytworzenia, numer pozycji, pod którą wpisano
    > w księdze koszt związany z nabyciem wyposażenia, datę likwidacji (w tym również
    > datę sprzedaży lub darowizny) oraz przyczynę likwidacji wyposażenia.

    To mam wpisane, tylko ja nie pytałem o KPiR, czy ew. wyposażenia, tylko o sposób
    wpisu faktur do ewidencji zakupu VAT. Zaliczyć tam sprzęt jako ST, czy mogę
    to wrzucić w 'pozostałe zakupy'?

    [...]

    --
    Wojciech Bancer