  • 1. Data: 2005-10-23 22:53:19
    Temat: ZUS - Jak z tego wybrnąć?
    Od: <b...@p...fm>

    Witam

    Historia jest długa ale status jest taki ze:
    1. Prowadze DG
    2. Jestem zarejestrowany w US wypelniam kwity place podatki
    3 Nie jestem zarejestrowany w ZUS.
    3. Sytuacja ciagnie sie dlugo i w miedzyczasie pracowalem na umowe o prace,
    przestalem pracowac, znowu pracowalem a od dwu miesiecy nie pracuje.

    Chcialbym jakos to uregolowac ale boje sie zrobic cokolwiek aby nie dowalili
    mi kar itd itp.
    Sytuacja ciagnie sie juz dlugo wiec najchetniej to bym przeszlosc skreslil i
    chcialbym od teraz
    normalnie oplacac skladki byc ubezpieczonym przynajniej zeby biezaca
    sytuacje miec prosta
    a reszte to zobaczymy.

    Kurcze co moge z tym zrobic?

    Jak sie zarejestrowac w ZUS. Chyba powinienem tam przeslac rozne dokumenty
    np REGON ale mam stary z momentu zalozenia dzialalnosci.

  • 2. Data: 2005-10-24 05:08:59
    Temat: Re: ZUS - Jak z tego wybrnąć?
    Od: "Tojek" <tojek-[UsunTo]-@interia.pl>

    moze zamknij i otworz na nowo

  • 3. Data: 2005-10-24 06:03:58
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tojek" <tojek-[UsunTo]-@interia.pl> napisał w wiadomości
    > moze zamknij i otworz na nowo

    i tak go dopadnie ;( ...

    polecam wycieczke do zusu i przekonujace tłumaczenie dlaczego uchylałeś się
    od obowiązku
    jak bedziesz miły i bedzies zmiał szczęście skończy si na zapłaceniu od ręki
    wszystkich zaległych należności.... a jak nie.. to i jakas kara..

    czym szybciej tym lepiej

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 4. Data: 2005-10-24 09:03:05
    Od: "Wojciech Kościk" <W...@p...fm>

    Użytkownik <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > prace,
    > przestalem pracowac, znowu pracowalem a od dwu miesiecy nie pracuje.

    <ciach>
    Witam
    Szanowny kolego, twoja sytuacja nie wyglada za dobrze. Po pierwsze
    policz ile miałeś w tamtym okresie składek do zapłacenia.
    Następnie jak już ochłoniesz to poszukaj dobrej ksiegowej z kontaktami w
    ZUS, bo jak sie do nich sam zgłosisz to potraktują Cię inaczej niż jak
    wyłapia cię sami.

    A zamknięcie i otwarcie działalności to nic ci nieda bo zostanie Tobie ten
    sam nip (jezeli działalność jednoosobowa).
    Ze swojego doświadczenia wiem że wszystko mozna załatwić jak się do nich
    zgłosisz sam. No i nie zapomnij o odsetkach bo to ciekawy temat ....

    Pzdr
    wojtek

  • 5. Data: 2005-10-24 22:16:13
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    Akurat znam trochę ZUS od wewnątrz i wiem, że lepiej jak się sam zgłosisz,
    nie musisz
    nawet iść do użędnika, wyśłij dokumenty pocztą i wpłać kasę na konto wraz z
    odsetkami i tyle. Karę dostaniesz tylko wtedy (raczej) kiedy będziesz się
    celowo ukrywał.
    Jak będziesz miał pytania to pisz i nie szukaj żadnej księgowej do kontaktów
    z ZUSem bo to kasa wylana w błoto - a szkoda wywalać kasęna księgową.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-10-25 07:14:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Oct 2005 b...@p...fm wrote:

    > Sytuacja ciagnie sie juz dlugo wiec najchetniej to bym przeszlosc skreslil

    IMHO - niewykonalne.
    Sprawdź ile masz składek do zapłacenia....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-10-28 22:22:58
    Od: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl>

    > IMHO - niewykonalne.
    > Sprawdź ile masz składek do zapłacenia....

    Eeee tam niewykonalne
    ... jest kilka krajow z ktorymi PL nie ma
    umowy o ekstradycji ;)

    T.P.

  • 8. Data: 2005-10-30 01:59:37
    Od: "dm" <(dm)@gmail.com>

> [...]
    > prace,
    > przestalem pracowac, znowu pracowalem a od dwu miesiecy nie pracuje.

    Wystarczy zalozyc dzialanosc w jednym z krajow Baltyckich - ZUS tam jest tam
    od 150 PLN
    Twoj dostawca sie ucieszy, bo bedzie mial eksport, a ty sprzedajesz towar
    bez VAT do Polski :)

  • 9. Data: 2005-11-02 12:08:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Oct 2005, TP <WROC> wrote:
    [...o ZUS...]
    > Eeee tam niewykonalne
    > ... jest kilka krajow z ktorymi PL nie ma
    > umowy o ekstradycji ;)

    Heh :)
    Ale wczeœniej wpłacone składki mu przepadnš ! ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2005-11-02 20:49:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > On Sat, 29 Oct 2005, TP <WROC> wrote:
    >
    > Heh :)
    > Ale wczeœniej wpłacone składki mu przepadnš ! ;)

    A dlaczego ? Doczeka do przedawnienia i ewentualnie wroci (gdyby komus
    sie chcialo wracac do tej komedii). :-)

    marekz