    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup i NiP
    Date: Thu, 4 Sep 2008 21:47:30 +0200

    krzymek wrote:

    > U mnie w firmie istnieje dokładanie ta sama zasada.
    > Chcesz fakturę podaj NIP, jeśli nie podasz dostaniesz paragon (czyli
    > wydruk z programu do fakturaowania, na kartce A4).
    > A dlaczego tak się dzieje.... a to dlatego, że nie mamy kasy
    > fiskalnej. Obrót na paragonach mamy poniżej 40tyś zł.
    > 99% sprzedaży to faktury.

    Proszę wytłumacz mi w jaki sposób to Was ratuje
    przed kasą? Czyżby wystawienie faktury dla osoby fizycznej
    nieprowadzącej działalności nie było juz sprzedażą
    dla osoby fizycznej
    nieprowadzącej działalności wymagającą fiskalizacji?
    Mam poczytać jakieś przepisy czy to Wam się wydaje, że jesteście sprytni?