    From: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup i NiP
    Date: Thu, 4 Sep 2008 21:59:41 +0200

    > Proszę wytłumacz mi w jaki sposób to Was ratuje
    [...]
    > Mam poczytać jakieś przepisy czy to Wam się wydaje, że jesteście sprytni?

    Bardzo chętnie poczytam przepisy na ten temat wiec jeśli mozesz to ...

    Natomiast jak ja to sobie tłumacze...
    Wystawca faktury nie ma obowiązku sprawdzac czy dany podmiot istnieje, zatem
    osoba która przychodzi po zakupy podaje dane do faktury... np. Jan Kowalski,
    i to dane adrsowe i NIP.
    i w takim przypadku sprzedawca nie wie czy Pan Jan Kowalski prowadzi firmę
    pod nazwą swojego imenia i nazwiska zarejestrowana w swojej gminie czy po
    prostu chciał nabyć towar dla siebie prywatnie podajać pełne dane.

    P.S.
    Gdybyś przytaczał te paragrafy to sprawdz czy co kwalifikuje do posiadania
    kasy fiskalnej, czyli obrót na pragonach powyzej jakiejś kwoty i czy w tą
    kwote wchodzą też faktury wystawione bez nipów.
    --
    ---==[ krzymek ]==---