eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
  • Data: 2004-02-27 22:09:02
    Temat: Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BRATU czy SOBIE ?

    obojętnie abym nie musiał pokazywać tego towaru US!!
    może mi się kiedyś znudzić i go będę chciał sprzedać.

    > Bo jak bratu - to "normalna" faktura.

    ok, ale czy ja wogóle mogę sprzedać ten towar!!!
    ja nie handluję sprzętem komputerowym tylko korzystam z niego!!!
    i skoro nie mam wpisanej we wpisie do ewidencji że handluje takim towaram to
    czy mogę wystawić fakturę na taki sprzęt!!!

    Jedyne co mi się kojarzy z handlowaniem komputerami to "produkcja
    komputerów" - dziwny wpis ale taki mam :)
    skoro je produkuje to chyba moge go sprzedać tylko czy osobie prywatnej!!!

    tego nie rozumię - wybacz