eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
  • Data: 2004-02-27 22:18:17
    Temat: Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Od: "latet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok, ale czy ja wogóle mogę sprzedać ten towar!!!
    > ja nie handluję sprzętem komputerowym tylko korzystam z niego!!!

    Tez mnie to zawsze nurtowalo i nadal nurtuje.

    Myslę jednak, że kazda firma, czy firemka, ma prawo
    sprzedać przedmioty, ktore wcześniej nabyła.

    Np:
    czyjaś działalnosc gosp. polega wyłącznie na usługach masażu tajskiego.
    I osoba ta kupi "na firmę" komputer, potrzebny do prowadzenia
    rejestracji i ksiegowosci.
    Myslisz, ze ma prawa odsprzedać go komus innemu?
    (innej firmie lub dowolnej osobie)?
    Ja myślę, że to byłby absurd zbyt wielki nawet jak na Polskę.

    Pozdrawiam,

    latet