    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Założenie działalności
    Date: Tue, 24 Mar 2015 21:55:12 +0000 (UTC)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Ja oczywiście nie do meritum, ale "jak zwykle" z zastrzeżeniem
    > co do argumentów :)

    > No i tu jest problem, wszystkie trzy elementy czynności są
    > zabronione.

    O_O
    Powaznie?
    Rozumiałbym jeszcze stroj imitujący mundur chociaz widuje sie kamizelki z
    napisaem police robiące dokłądnie to - imitujące strój policjanta i jakos
    nikt sie nie czepia.

    Ale pozostałe dwie rzeczy?
    Stanie przy drodze?
    Zatrzymywanie? (łapanie stopa)

    > W przypadku "listu do przedsiębiorcy" pytanie brzmi:
    > czego zabronić,
    > wysyłania listów do przedsiębiorców?
    > Podawania w listach nadawcy i numeru konta bankowego?
    > Tak, zakaz wysyłania listów, podobnie jak zakaz "stania przy drodze
    > z czymś ograniczającym widoczność" (tudzież stanowiące inne
    > zagrożenia) skutecznie rozwiązałby problem.

    Gotfrydzie, przeciez wiesz, ze nie wysłanie listu jest problemem a jego
    tresc...

    > Ale widocznie nikt nie zlokalizował takiego "haka formalnego", który
    > byłby skuteczny a w miarę nie szkodził "normalnemu" działaniu.

    > A to chyba nie jest już zabronione.
    > Bariera jest wcześniej, "w miejscu formalnym".

    > :)

    > Hm... to jest trudniejszy przypadek, ciekawe jak by się skończyło :D
    > Problemem byłoby ujęcie "za co" jest mandat.

    oj, polski jezyk jest taki bogaty.
    Słyszałes reklame radiowa leku ktory nie jest lekiem tylko suplementem
    diety?

    Skutecznie LECZ ze smakiem... (czy jakos tak)

    > Niestety w przypadku "listu do przedsiębiorcy" opłata jest *za*
    > legalną czynność gospodarczą :( (nie jest to "po prostu wpłata").

    > Nie wątpię :(

    Oj , nasi urzednicy wymyslic dlaczego czegos nie da sie zrobic to potrafią.
    Szkoda ze tak marnują swoją kreatywnośc.