    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszanie ZUS
    Date: Tue, 14 May 2002 13:30:30 +0200

    He, to zagadnienie jest troche "sliskie". Wiem, ze wielu tak robi ale nie
    tak czesto.
    Zalezy od charakteru dzialalnosci. np. jezdzisz do klientów lub z towarem to
    Cie moga zlapac. "O dzialalnosc zawieszona, a byl Pan u klienta i odebrac
    towar". Albo "podpisal pan fakture w sklepie na zakup np. papieru do
    drukarki!" lub "zlozyl Pan deklaracje w Zusie 15-ego osobiscie", "Zona
    byla -odpowiesz" a oni "A jest zgloszona jako osoba wspólpracujaca?" itp.
    Trzeba po prostu uwazac.
    No jak tak bedziesz robil regularnie, co miesiac, to wczesniej czy pózniej
    Cie skontroluja. I to pod kontem znalezienia dziury.
    Ja bym radzil sie gdzies u znajomego zatrudnic na 1/3 etatu na najnizsze
    wynagrodzenie. Ubezpieczenie zdrowotne masz, skladek na prowadzacego dzial.
    nie placisz. Tylko zdrowotne (które odliczasz od podatku). No i cos
    znajomemu na ubezpieczenie i za fatyge. Na pewno wyjdzie taniej.

    WS

    Użytkownik Jacek Filipkiewicz <f...@i...com.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@i...com.pl...