    Date: Mon, 31 Dec 2012 22:10:41 +0100
    From: Jacek <n...@s...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zbiorcza usługa jako jedna pozycja na fakturze

    W dniu 2012-12-31 20:55, Liwiusz pisze:

    > I przede wszystkim mu za to płacisz. Takich, co by chcieli za darmo i
    > szybko konkretnych odpowiedzi w sprawach podatkowych, należy kwitować
    > uśmiechem pod wąsem (jeśli ktoś ma :)

    Wyobraź sobie, że istnieją na tym Świecie ludzie bezinteresowni i
    potrafią podpowiedzieć nie takie rozwiązania za słowo dziękuję. Sam
    pomagam na forach technicznych, gdzie niekiedy dzięki moim wskazówkom
    ludzie zarabiają dobre pieniądze. Pytałem na grupie, gdyż myślałem iż
    ludzie tutaj podchodzą podobnie. Niestety skończyło się na tym, że
    musiałem zawracać głowę księgowemu, który jest w szpitalu.

    Pozdrawiam
    Jacek