    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy moge wystawic fakture bez towaru??`
    Date: 22 Dec 2007 12:03:57 GMT

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0712221015230.1024@athlon64>:

    > :)
    > A co to znaczy "nie ma fizycznie"?
    > NIE ISTNIEJE i zostało dokonane oszustwo (takie normalne oszustwo,
    > niepodatkowe, sprzedano komuś nieistniejącą rzecz) czy też tylko
    > nie ma w magazynie?

    Zamówiono -- z terminem dostawy styczeń. Nic nie wiemy co to za towar więc
    sobie potrolluję troszeczkę ;)

    Zamówiono ciepłe, świeże bułeczki, termin realizacji zamówienia 2 stycznia
    2008 godzina 4:00...

    Nie znam sie co prawda na wyrobie pieczywa, ale IMHO ten towar nie istniej
    do chwili wyjęcia z pieca ;P

    > Tak więc podatnik ma do przemyślenia, czy rzeczony towar uznaje za
    > "swój". Jak nie uznaje, to nie kupił i kosztu nie ma.
    > Jak uznaje, to ma go ująć w remanencie i kosztu RÓWNIEŻ nie ma!

    > Znaczy dopóki pozostajemy przy podatkach i z okazji żądania "faktury
    > w tym roku", to zaliczenie zakupu *towaru handlowego* konkretnie
    > w dany rok jakoś mi w żadną stronę nie pasuje.

    Otóż to.

    > Być może z p. widzenia rachunkowości ma to jakieś znaczenie, może
    > ktos napisze!

    Czekamy. :D

    --
    Tomasz Nycz