  • 11. Data: 2005-01-05 13:24:16
    Temat: Re: drukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia..
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Lukasz wrote:

    > Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > wytłumacz to Francuzom.... To francuska firma...

    Ja po francusku nie umie...

    Program ktory zakupili NIE POZWALA sprzeadwac
    osobom fizycznymnieprowadzacym DG.

    Przetlumacz im na francuski i spytaj co z powyzszego jest niezrozumiale.

    > Chilowo to tak będzie....
    > To raczej w gre nie wchodzi... przecież mamy taki świetny - francuski...

    No i ten swoetny moze dokumentowac calosc obrotu, a na jednym starym
    komputerku ten stary moze "robic za kase" (tak sobie mysle, ale nie
    sprawdzilem)

    Do kazdej FV wystawionej przez Nowy Wspanialy Program dopniesz sobie
    paragonik wygenerowany przez ten stary niedobry...

    > program raczej nie obsługuje żednej drukarki, a przynajmniej
    > 'wdrożeniowcy' nic o tym nie wiedzą :(..

    > No jeszcze jest wyjście z kasą fiskalną, na której się bedzie ręcznie
    > wybijało paragonik...

    No wlasnie o tym myslalem, zeby komputer ze staryn programem za taka kase
    robil... ale nie wiem zcysie da...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2005-01-05 22:36:29
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@r...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    [...]

    Polecam program Duo-TK przeznaczony jest do prostego wystawiania paragonów
    na drukarkach typu Posnet. Program Duo-TK jest programem typu Freeware.

    Producentem programu Duo-TK: www.tksoftware.com.pl

    Adam Ryfa

  • 13. Data: 2005-01-06 12:47:31
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na drukarkach typu Posnet. Program Duo-TK jest programem typu Freeware.

    Wielkie, wielkie dzieki.. Zaraz ten programik sciagam i sprawdzam... Mam
    nadzieje ze zadziała.
    Coś takiego rozwiązuje problem... Jeśli zadziała możesz upomniec sie o piwo
    :)

    Ł.

  • 14. Data: 2005-01-06 12:51:39
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

    > Ja po francusku nie umie...
    To nie kwestia jezyka.. To kwestia pokrętnejichniejszej logiki....

    > Program ktory zakupili NIE POZWALA sprzeadwac
    > osobom fizycznymnieprowadzacym DG.
    >
    > Przetlumacz im na francuski i spytaj co z powyzszego jest niezrozumiale.

    no oni wiedzą, tylko chcialiby żeby rozwiązanie spadło z nieba. Bo program
    jest wybrany globalnie i bedzie we wszystkich filiach.. I od tego odwrotu
    nie ma...

> [...]
    >
    > Do kazdej FV wystawionej przez Nowy Wspanialy Program dopniesz sobie
    > paragonik wygenerowany przez ten stary niedobry...

    lepiej zastosować jakis prosty program tylko za kase robiacy.... bo
    staryprogram to niezla kobyła - klient server....
    A nowy jest cacy bo we francji go zaaprobowali, a stary polski jest be, bo
    był wybrany w polsce gdy jeszcze troche autonomii mieliśmy....

    Dziekiza odpowiedzi...

    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 15. Data: 2005-01-06 13:10:53
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > jest wybrany globalnie i bedzie we wszystkich filiach.. I od tego odwrotu
    [...]
    > A nowy jest cacy bo we francji go zaaprobowali, a stary polski jest be, bo
    > był wybrany w polsce gdy jeszcze troche autonomii mieliśmy....
    >

    > Dziekiza odpowiedzi...
    >
    > Pozdrawiam

    To byla raczej podpowiedz, kierunku poszukiwan...
    odpowiedz to pan Adfam podal...

    Boguslaw

  • 16. Data: 2005-01-06 15:59:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005, Lukasz wrote:
    [...]
    >+ > Ja po francusku nie umie...
    >+ To nie kwestia jezyka.. To kwestia pokrętnejichniejszej logiki....

    ...jesteś pewien że *ich* logika (raczej wynikające z przyzwyczjenia
    do logiki ichnich przepisów) jest pokrętniejsza niż *nasza* (tj.
    NASZYCH PRZEPISÓW) logika ???
    NIE-MOŻ-LI-WE ! :)
    To raczej ich pycha nie pozwala przyjąć do wiadomości że z czegoś
    sobie sprawy nie zdają :], że ten świat nie jest tak prosto
    urządzony ;)

> [...]
    >+ jest wybrany globalnie i bedzie we wszystkich filiach.. I od tego odwrotu

    ...no to będą musieli brnąć dalej.
    Możliwości są dwie: albo zbankrutują albo przyjmą do wiadomości
    że fachowcy spoza .pl wymagają pewnego doszkolenia żeby się
    polskimi podatkami zajmować ;) (dla porządku: wycofanie się z .pl
    można zaliczyć do kategorii "bankructwo filii" :))
    ...wszystko tak offtopicznie oczywiście...

    >+ A nowy jest cacy bo we francji go zaaprobowali

    Jasne.
    Umówmy się że to wcale nie taki rzadki przypadek :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 17. Data: 2005-01-06 16:39:49
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

> [...]
    > To raczej ich pycha nie pozwala przyjąć do wiadomości że z czegoś
    > sobie sprawy nie zdają :], że ten świat nie jest tak prosto

    Ja absolutnie nie mówię o logice przepisów (bo ichniejszych nie znam na tyle
    zeby sie wypowiadać..)
    Chodzi mi o ogólna logikę postepowania.. Francuskie rozwiazania sa
    najlepsze, powinny być wdrażane przez francuskich specjalistów... itd..
    itp...
    No a co do pychy to trzeba ich nie znać żeby sie nie zgodzić.

> [...]
    > można zaliczyć do kategorii "bankructwo filii" :))
    > ...wszystko tak offtopicznie oczywiście...

    Będą brnęli dalej.. A płacić za to będą (siedząc po godzinach) polscy
    pracownicy (głównie księgowość)...
    Swoją droga Francuzi też po godziach siedzą wiec tu trzeba im sprawiedliwość
    oddać..
    A działać to jakoś będzie - z wiekszymi lub mniejszymi łatami ale będzie....

    > Jasne.
    > Umówmy się że to wcale nie taki rzadki przypadek :[

    Wcale on nie jest rzadki...
    A wogóle żeby było śmieszniej to jest to systm który jest powszechnie w
    polsce uzywany, został juz spolonizowany i teoretycznie jest polski support
    możliwy.
    Ale francuzi mają lepszą koncepcję - oni zatrudnili francuski zespół - od
    wdrożenia i siłami księgowości i działu finansowego dostosowują program do
    Polskich warunków.
    A na sugestei żeby skorzystać z polskiego supportu stwierdzają że to nie
    możliwe i wogóle zabronione kontaktowanie się z polskim przedstawicielem
    producenta....

    Cóż.. niektórzy tak lubią, a ja na szczęście ni mam za dużo zmartień z tym
    związanych (poza tą drukarką)....

    Ł.