  • Data: 2015-07-06 00:12:36
    Temat: Re: faktura zaliczka
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości :

    > Nie widzę w ustawie ograniczenia.
    > Zakładam, że wystarczy lektura art 86
    > Odliczenie jest możliwe do dwóch kolejnych
    > okresów rozliczeniowych więc masz pole do manewru.

    W takim razie dziękuję, co prawda o ww zasadzie wiedziałem ale jakoś w tym
    przypadku o niej nie pomyślałem.
    A BTW jak to jest w końcu z tym wystawianiem faktury zaliczkowej - dobrze
    wyczytałem że można ją wystawić nie tak jak dawniej do 7 dni od wpłaty tylko do
    15. dnia miesiąca następnego?
    I tak się zastanawiam kiedy powstaje obowiązek podatkowy dla wystawiającego:
    kiedy otrzyma zaliczkę czy kiedy wystawi fakturę zaliczkową?

    Pozdrawiam
    Piotr