  • Data: 2012-08-01 14:12:34
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojciech,

    Wednesday, August 1, 2012, 2:00:46 PM, you wrote:

    > Nic nie gardłuję.

    Od samego poczatku bredzisz, że wykupienie praw majatkowych ma chronic
    przed czyms kupujacego. Teraz okazuje się, że chodzi o źródła - prawa
    majątkowe to nie prawa do źródeł i ci to udowodniłem.

    > Usiłuję rzeczowo dyskutować, mimo Twoich lekceważących
    > i wszystkowiedzących wypowiedzi. Powołałeś się na Art. 75. w podanym
    > przeze mnie fragmencie. CZY TEN ARTYKUŁ obliguję firmę do tego o co pytam
    > czy nie? Tak, firmę, a nie studenta.

    Czy jakikolwiek zapis prawa autorskiego zobowiązuje autora do wydania
    źródeł? NIE! MUSISZ TO ZAWRZEĆ W UMOWIE!
    Wykupienie autorskich praw majątkowych nie daje prawa do źródeł. Daje
    prawo do rozpowszechniania dzieła.

    > A czy gdzieś tu jest mowa o tym, że tego nie zrobił? Zapłacił całkiem
    > niezłą sumę, tylko się nie znał na aspektach prawnych i firma
    > to wykorzystała. Ot i tyle.

    Znaczy zaplacił za źródła i ma na to umowę? No to do sądu, skoro autor
    źródeł nie wydaje.

    > Złośliwą uwagę o studentach (zapewne nazwiesz je merytorycznymi) wsadź sobie
    > proszę w okolice swojego otworu tylnego i cmoknij siarczyście.

    *PLONK!* warning za chamstwo zamiast argumentów. Nie projektuj swoich
    zboczeń na innych.

    --
    Best regards,
    RoMan