  • Data: 2014-04-03 10:08:17
    Temat: Re: jak się rozliczyć z US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Apr 2014, Piotrek wrote:

    > On 2014-04-02 16:17, cef wrote:
    >> Na migi się dogadał.
    >
    > A to przepraszam.

    Poważniej, to na wzór "domniemania".
    Jawnie po prawdzie zapisane jest przy innych umowach (np. najmu),
    ale w definicji zlecenia (wg KC) nie ma wygaśniecia przez
    przekroczenie terminu.
    No to jak jedna strona robi to co było w umowie a druga za to płaci,
    IMVHO nie ma "nowej umowy", ale kontynuacja starej, na starych
    warunkach.

    > Bo już się zacząłem zastanawiać, czy przypadkiem ten "misiek" co to go
    > widziałem ze dwa razy jak zbierał chrust to nie jest jakiś samozwańczy
    > pracownik leśny, któremu powinienem wysłać PIT w przyszłym roku.

    A to zalezy, czy z okazji poprzedniego zbierania też mu wysłałeś PIT,
    bo jak raz wyślesz masz przechlapane ;)

    pzdr, Gotfryd