    From: "podatnik" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak się rozliczyć z US
    Date: Thu, 3 Apr 2014 14:16:27 +0200

    Hello Piotrek:

    > Na pewno chciałeś napisać to co napisałeś?

    Umowa była na pierwsze dwa miesiące (zlecenie), potem umowy nie było, ja
    pracowałem dalej, dostawałem nowe obowiązki, nowe polecenia, wykonywałem je,
    dostawałem wynagrodzenie wedle widzimisię pracodawcy. Ja dopiero przy
    wypełnianiu pita się zorientowałem ze nie miałem za ten okres umowy, nie
    dostałem PIT11 i niem wiem jak się rozliczyć. Dla ułatwienia można założyć
    ze umowa pracy była ustna, ale dowodów na to nie ma, zresztą żeby umowa
    ustna byłą umową o pracę to zdaje się musi zawierać pewne ustawowe założenia
    które nie wiadomo czy zaszły.