  • 31. Data: 2010-02-12 15:30:32
    Temat: Re: jednoosobowa działalność a dwa telefony
    Od: <s...@a...pl>

    > Albo sobie spraw dodatkowy telefon, żebys tak jak ja i Gotfryd
    > mógł odpowiedzieć w razie takiego pytania:
    > mam dodatkowy numer do rozmów niezwiązanych z DG.

    Tak się teraz zastanawim. Kupuję telefon dual-sim (czyli na 2 simy). Jeden
    wkładam z nr firmowym, drugi z osobistym. Czy można zakwestionować wrzucenie do
    kosztów faktury za zakup tego telefonu?

  • 32. Data: 2010-02-12 18:16:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Albo sobie spraw dodatkowy telefon, żebys tak jak ja i Gotfryd
    > mógł odpowiedzieć w razie takiego pytania:
    > mam dodatkowy numer do rozmów niezwiązanych z DG.

    ale o tym tez juz pisałem - starter za 5 czy 10 zł i juz :)

  • 33. Data: 2010-02-12 18:26:05
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Powiedzcie mi coś, jaka jest zależność między posiadaniem trzeciego
    telefonu, deklarowanego jako prywatny, a dzwonieniem z pozostałych
    dwóch do cioci Lusi? I czemu akurat posiadanie tego trzeciego pozwala
    ominąć kontrolę tego...

  • 34. Data: 2010-02-12 19:05:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-12 19:26, Tomek z Wawy wrote:
> [...]
    > telefonu, deklarowanego jako prywatny, a dzwonieniem z pozostałych
    > dwóch do cioci Lusi? I czemu akurat posiadanie tego trzeciego pozwala

    No bo US uważa, że podatnik jest z natury uczciwy ;-)
    I jak ma prywatny telefon to z niego dzwoni.

    A jak zeznasz, że nie masz prywatnego telefonu to nie dajesz
    kontrolerowi szansy na wytrwanie w tej wierze.

    Piotrek

  • 35. Data: 2010-02-13 08:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No bo US uważa, że podatnik jest z natury uczciwy ;-)
    > I jak ma prywatny telefon to z niego dzwoni.
    >
    > A jak zeznasz, że nie masz prywatnego telefonu to nie dajesz
    > kontrolerowi szansy na wytrwanie w tej wierze.

    innymi słowy - nikogo nie interesuje stan faktyczny, kazdy chroni własna
    dupe, coby sie w dokumentach zgadzało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 36. Data: 2010-02-13 09:15:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2010 o 09:59:23 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > innymi słowy - nikogo nie interesuje stan faktyczny, kazdy chroni własna
    > dupe, coby sie w dokumentach zgadzało.

    Jakbyś pracował za 1200zł czy 1500zł, to też byś się nie chciał bujać z
    jakimiś ważnościami,
    zwłaszcza że zbliża się 14:00 i czas zmykać.

    --
    Tomek

  • 37. Data: 2010-02-13 09:26:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 13-02-2010 09:59, Budzik pisze:
> [...]
    odcinku co następuje:

    > innymi słowy - nikogo nie interesuje stan faktyczny, kazdy chroni własna

    To jest życiowa prawdą której uczy się każdy przedsiębiorstwa przy
    pierwszym kontakcie z US.

    Ma się w papierach zgadzać, reszta nikogo nie interesuje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 38. Data: 2010-02-13 11:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jakbyś pracował za 1200zł czy 1500zł, to też byś się nie chciał bujać z
    > jakimiś ważnościami,
    > zwłaszcza że zbliża się 14:00 i czas zmykać.

    nie daj sobie wmowic, ze ktos w US w kontroli pracuje za 1200 zł
    miesiecznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 39. Data: 2010-02-13 12:27:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2010 o 12:59:28 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > nie daj sobie wmowic, ze ktos w US w kontroli pracuje za 1200 zł
    > miesiecznie...

    Może faktycznie przesadziłem, ale z tą 14:00 to jak najbardziej :-)

    --
    Tomek

  • 40. Data: 2010-02-13 20:21:55
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Tomek pisze:

    > Może faktycznie przesadziłem, ale z tą 14:00 to jak najbardziej :-)

    Ale może następnego dnia o 9:00 wrócić by dalej drążyć :-(