  • Data: 2008-11-13 22:19:17
    Temat: Re: jeszcze raz srodek trwaly
    Od: "ups" <hahaha antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To się podepnę z pytaniem.
    Kupuję rzeczone body .
    Pożyczam obiektyw od kolegi.
    Spisuję umowę, "pożyczam NIEODPŁANIE na okres 30 dni taką a taką rzecz celem
    testów"
    W okresie tych 30 dni - przetestowałem, a nawet trafiła się robota -
    zorbiłem na sprzęcie pożyczonym.

    Czy taka darmowa umowa uzyczenia jest zgodna z przepisami?
    Czy tak sprawdzone i wykorzystane body mogę juz zacząć amortzyozwać? Czy
    może tylko za miesiąc (obowiązywania umowy użyczenia) go zamortyzować ?

    --
    PawełJ