    From: "ostryga" <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    Date: Mon, 5 Nov 2007 14:58:27 +0100

    news:fgn73f$t64$16@news.onet.pl...
    > Czasem sprzedaję na allegro i cieszę się, jak mi przesyłka zaginie -
    > dostaję 110zł odszkodowania :)

    chce ci sie tego dochodzic? ;)

    > No właśnie, czyli nawet osobiste złożenie nie gwarantuje spokoju.

    Haha. Dowcipniś.
    Tak po prawdzie to też były wtedy złozone pocztą. Ale druki dotarły na
    miejsce do US, tylko sam urząd gdzies je zawieruszył juz po odebraniu.
    Przyznali sie w końcu do zagubienia. Byl wtedy problem, czy mamy skladac
    druki jeszcze raz, czy nie. Bo potwierdzenie przyjecia dokumentow bylo u
    nich w systemie. Sam druk zaginął.
    Zatem przez 4 miesiące mój mąż płacił im podatek jako niezidentyfikowany
    przez nich podatnik. Aż wysłali nam pismo wzywające do uzupełnienia braków i
    po mojej inwigilacji przyznali sie do zagubienia dokumentow.
    A sprawe pomogl mi w koncu zalatwic kolega ze studiow, ktorego przypadkiem
    spotkalam w urzedzie i ktory jak sie okazalo tam pracowal.
    Odlot.
    Ale sytuacja faktyczna.

    ;))

    Mam dużą niechęć do urzędów.